Copywriting icon

Content marketing

Tvorba zaujímavého obsahu

Content marketing alebo tiež obsahový marketing zahŕňa tvorbu relevantného obsahu, pre cieľovú skupinu. Okrem copywritingu, obsah môže mať aj vizuálnu formu. Vhodné sú napríklad infografiky, videá a animácie, ktoré vhodne dopĺňajú ponúkaný obsah. Najčastejším miestom na tvorbu vlastného obsahu je firemný blog, pomocou ktorého môžete osloviť potencionálnych zákazníkov. Jeho obsah by mal byť optimalizovaný podľa SEO pravidiel, aby sa zabezpečil ten správny účinok.

Prínos content marketingu

Hodnotný obsah bude ľudí vždy zaujímať. Preto vyhľadávač zobrazuje taký obsah, ktorý je pre užívateľa pri vyhľadávaní pravdepodobne najzaujímavejší. Keďže obsahu na internete stále pribúda, bude stále ťažšie niekoho zaujať aj v budúcnosti. Nato je už potrebná stratégia v oblasti obsahového marketingu. Obsahová stratégia špecifikuje, ako sa správny obsah dostane k správnej cieľovej skupine.

Ciele content marketingu

  • Budovať záujem o produktoch a službách
  • Zvyšovať povedomia o značke a jej dobrého mena
  • Vytvoriť nové skupiny zákazníkov
  • Udržať a zlepšovať si vzťah so zákazníkmi
  • Zvyšovať tržby od existujúcich zákazníkov

Copywriting

Copywriting je písanie marketingových textov pre cieľovú skupinu. Či už vlastníte blog, posielate newsletter alebo máte webovú stránku, všade potrebujete texty, ktoré oslovia vašu cieľovú skupinu. Okrem štilisticky zaujímavého textu je dôležité, aby text obsahoval kľúčové slová v zmysle pravidiel SEO. K textu neodmysliteľne patrí aj obrazový materiál, ktorý text vhodne dopĺňa a pritiahne čitateľov záujem aj po vizuálnej stránke. To všetko by mal obsahovať kvalitný copywriting.

*PROCES

Tvorba obsahu

Pri tvorbe obsahu používame uvedený proces, ktorý odporúčame pri vzájomnej spolupráci. Definuje hlavné činnosti, ktoré by určite mali byť postupne realizované pre správny výsledok.

Analýza kľúčových slov

Príprava obsahového plánu

Pripomienkovanie a schválenie

Tvorba originálnych textov

Príprava pútavej kreatívy

Mesačný reporting

Distribúcia obsahu

Pomôžeme vám tiež s propagáciou vytvoreného obsahu. V globálnom svete internetu  neustále vzniká nový obsah a preto je dôležité vedieť, ako dostať váš obsah k potencionálnym zákazníkom. Dá sa to urobiť niekoľkými kanálmi. Poznáme osvedčené postupy, ako vhodne zvýšiť dosah pomocou newslettera, sociálnych sietí alebo propagácie. V tejto fáze už “zbierame ovocie” našej práce v podobe návštevnosti, zlepšenia povedomia a zlepšenia pozícií v hľadanosti vo vyhľadávačoch. Výsledok content marketingu by mal klient pocítiť nielen v týchto parametroch ale aj finančne.

Služba obsahuje

  • Obsahový plán na každý mesiac s ohľadom na cieľovú skupinu
  • Príprava článkov podľa zadania a SEO zásad
  • Dodanie doplňujúcich fotografií alebo grafík
  • V prípade záujmu publikovanie článkov v redakčnom systéme WordPress

Konzultácia

Nie ste si istý, či je služba pre vás a čo vám prinesie? Požiadajte o konzultáciu s naším expertom.

 

Mám záujem

Súhlasím so spracovaním osobných údajov.

digital partner
google street view
IMA