
B2B stratégia
Stratégia určená pre marketingovú komunikáciu medzi firmami je úplne odlišná, ako v prípade, že váš cieľový zákazník je fyzická osoba. Nákupné rozhodovanie je zložitejšie a komplexnejšie. Spontánnosť v nákupoch hrá len malú úlohu. Ak podnikáte v tejto oblasti, vaša stratégia by mala obsahovať dôležité špecifiká v rámci vášho odvetvia.
O SLUŽBE
Marketingová stratégia
Marketingová stratégia je východzí dokument, ktorý popisuje ako budete postupovať vo svojich marketingových činnostiach. Definuje základné veličiny trhu, segmenty, zákazníkov a nástroje ako to dosiahnuť. Marketingová stratégia by mala vychádzať z vašich obchodných cieľov a nadviazať na ne z pohľadu marketingu. Čím lepšie je stratégia zadefinovaná, tým menej sa vychýlite na vašej ceste k dosiahnutiu cieľa.
Marketingová konzultácia
Ak sa stretnete na svojej ceste s potrebou konzultovať určitý problém s marketingovým odborníkom radi vám poskytneme poradenstvo. Väčšina firiem sa pri závažných problémoch poradí s odborníkom, aby získali pohľad z vonku. Nie každý podnikateľ je odborník na všetko. Radi rozoberieme problém a odporučíme vám riešenie. Konzultácia je vždy lacnejšia, ako dôsledky zlých rozhodnutí. Učiť sa na vlastných chybách je vždy najdrahšie.
B2C stratégia
Ide o stratégiu pri ktorej je koncový zákazník osoba. Pri tejto stratégii je dôležitá segmentácia a presné pochopenie cieľových skupín a nákupného správania. K tomu pomáhajú štatistiky, prehľady a trendy kombinované s historickými údajmi. Analýza a správna interpretácia pomôže definovať vašu stratégiu na zákazníckom trhu.
VÝHODY
Čo vám to prinesie?
Marketingová stratégia výrazne zlepšuje vaše šance uspieť v konkurenčnom prostredí. Určuje smer a spôsob, ako sa vydať k svojmu cieľu.
Pre podnikateľa
Je dobré vedieť, že ste na správnej ceste a že smerujete za svojím cieľom.
● Zlepšuje vaše šance k úspechu
● Definuje spôsob ako naplniť ciele
● Základný dokument pre marketing
● Externý pohľad zvyšuje objektívnosť
● Množstvo analýz pre ďalšie použitie
Pre marketéra
Odporučíme riešenie o ktorom sme presvedčený, že bude fungovať.
● Vymedzuje činnosť marketingu
● Podávame pomocnú ruku
● Zrealizujeme komplexné analýzy
● Pomôžeme s implementáciou
● Sme pre vás konzultanti
Komunikačná stratégia
Je súčasťou marketingovej stratégie. Presne vymedzuje odporúčané kanály a spôsob, ako a čo komunikovať v rámci médií. Navrhuje celkovú mediálnu stratégiu komunikácie pre vašu spoločnosť na dosiahnutie firemných cieľov.
Marketingové poradenstvo
Ak je pre vás marketingová stratégia príliš komplexný dokument a potrebujete sa poradiť s konkrétnym problémom obráťte sa na nás. Poskytujeme tiež marketingové poradenstvo realizované na hodinovej sadzbe. Poradíme vám s problémom, ktorý vás možno zaskočil a externá rada by vám pomohla. Diskrétnosť a záväzok mlčanlivosti je samozrejmosťou.
1. Analýza
Podrobne rozoberieme vašu súčasnú situáciu na trhu z rôznych uhlov pohľadu.
2. Návrh stratégie
Pripravíme stratégiu vychádzajúcu z vašej aktuálnej situácie zohľadňujúcu vaše špecifiká.
3. Prezentácia
Detailne vás oboznámime s jednotlivými prvkami stratégie a pripomienky zapracujeme.
4. Implementácia
Po schválení začneme s implementáciou do jednotlivých komunikačných kanálov.
PROCES
Ako prebieha spolupráca?
Tvorba stratégie je zložitý a komplexný proces založený na dátach, množstve analýz a know-how. Každá stratégia bez následnej implementácie ostane len zaujímavým dokumentom.
ĎALŠIE SLUŽBY
Mohlo by vás zaujímať
Sociálne siete
Prevezmeme správu vašich sociálnych sietí a budeme prinášať obsah s ohľadom práve na vašu cieľovú skupinu.
PPC reklama
Vytvoríme vám PPC kampane na Google podľa kľúčových slov alebo bannerovú kampaň na zaujímavých portáloch.