
Google Tag Manager – optimalizácia marketingových stratégií
V súčasnej digitálnej dobe je pre každého podnikateľa a podnik nevyhnutné zbierať a analyzovať údaje o správaní návštevníkov na webových stránkach. Lepšie tak porozumieme ich potrebám

Google Analytics 4 – sprievodca novými funkciami a nastavením
Snáď každý pozná nástroj na analýzu webových stránok a aplikácií, Google Analytics. Staršiu verziu, Universal Analytics, nahrádza novšia, Google Analytics 4. Prináša nové užitočné funkcie a

Google Merchant Center – efektívny online predaj
Chystáte sa začať predávať svoje produkty online, prípadne si chcete zlepšiť predaje na už rozbehnutom e-shope? Google Merchant Center je efektívny nástroj, ktorý vám v tom

Digital Partner má certifikáciu od Meta
Naša agentúra získala špecializovanú certifikáciu od Meta. Čo to pre našich klientov znamená a prečo sme sa rozhodli práve pre tento krok? Význam sociálnych sietí Ako

Reklama na YouTube – Kompletný sprievodca jej nastavením
Hľadáte spôsoby, ako dostať vašu značku do povedomia ľudí, prípadne získať viac konverzií? Za pozornosť rozhodne stojí reklama na YouTube. Tá prináša široké možnosti a pokiaľ

Performance Max – Maximálne výkonné kampane pre váš biznis
Google neustále hľadá nové spôsoby, ako podnikateľom a firmám uľahčiť podnikanie na internete. Najnovší typ smart Google Ads kampaní, Performance Max, využíva najmä automatizáciu a strojové

Instagram a Facebook Stories – ako na pútavé príbehy
Facebook Stories alebo inak aj Facebook príbehy majú denne už viac ako 500 miliónov aktívnych používateľov a predpokladá sa, že toto číslo ešte porastie. Tento fakt

Lokálne kampane Google Ads – aký majú potenciál?
AKTUALIZÁCIA 2022 Inovácia inteligentných nákupných kampaní a miestnych kampaní na maximálne výkonné kampane V roku 2022 boli inteligentné nákupné kampane a lokálne kampane inovované na maximálne

Lokálny marketing – vytvorte si profil cez Google Moja firma
Máte kamenné prevádzky a potrebujete do nich pravidelne privádzať zákazníkov? Súčasťou marketingovej stratégie by vo vašom prípade mal byť rozhodne aj lokálny marketing. Čo je lokálny

Digital Partner sa stal Shoptet Partnerom
Naša agentúra sa stala špecializovaným Shoptet Partnerom. Čo to pre našich klientov znamená a prečo sme sa rozhodli práve pre Shoptet? Ide o ecommerce riešenie, ktoré

Linkbuilding – ako vytvoriť kvalitný spätný odkaz
Linkbuilding tvorí dôležitú súčasť online marketingu. V našom blogu sme sa mu už vo všeobecnosti venovali. Vysvetlili sme si, čo pojem linkbuilding vlastne znamená, aké má

Čo je influencer marketing? Je pre vás vhodný?
Zaoberali ste sa už niekedy otázkou, ako vám môžu vo vašom podnikaní pomôcť napríklad takí influenceri? Koho vlastne už môžeme považovať za influencera, aké ceny si

Digital Partner sa stal certifikovaným Google Partnerom
Agentúra Digital Partner sa stala certifikovaným partnerom Google. Dosiahnuť toto významné postavenie nám trvalo určitý čas a stálo nás to nemalé úsilie. Je to pre nás

Výhody PPC reklamy s Google Ads pre váš online biznis
Pojem PPC reklama predstavuje formu reklamy, kde neplatíte za zobrazovanie, ale za reálne kliknutia na váš odkaz. PPC je z anglického pay-per-click, čo môžeme voľne preložiť

Čo je to inbound marketing a ako naň?
S pojmom marketing sa stretávame pomerne často. Online a offline marketing už rozoznáme, no existuje množstvo ďalších odnoží marketingu. Príkladom môže byť v online svete využívaný

Čo je affiliate marketing a ako funguje?
V online marketingu sa pojem affiliate marketing skloňuje pomerne často. Čo to ale vlastne je? Pripravili sme pre vás článok, v ktorom vysvetlíme, ako affiliate marketing

15 osvedčených tipov pre dobrý eshop
Túžite po vlastnom eshope, alebo v tomto momente už nejaký rozbiehate? Existuje množstvo dostupných riešení, ako na to, pričom svoj vlastný eshop môžete mať už behom

Online marketing pre začínajúci eshop
Online trh z roka na rok rastie a s ním aj túžba podnikateľov po vybudovaní úspešného eshopu. Ako ale začať? Čo všetko obnáša tvorba takého eshopu