Spoločnosť Trivolt sa špecializuje na výrobu vykurovacích fólií a návrh moderných infračervených vykurovacích systémov. Ich produkty sú určené hlavne pre budovy po termomodernizácii a taktiež pre moderné nízkoenergetické domy, byty, chaty, mobilné domy, ale aj priemyselné budovy.
Cieľom obchodných činnosti je implementácia inovatívnych infračervených vykurovacích technológií v budovách, kde je potreba vykurovania. Firma je tu pre tých, ktorým záleží, aby mali moderné, úsporné a ekologické vykurovanie s nulovými emisiami CO2.
Automatizácia procesov eshopu
Našou úlohou bolo automatizovať fakturáciu eshopu v maximálnej možnej miere. Obmedziť ručné vystavovanie faktúr a tým znížiť chybovosť a zrýchliť celý proces. Po analýze požiadaviek sme sa rozhodli pre účtovný systém Omega od spoločnosti Kros. Klient naše odporúčanie akceptoval.
Založenie skladového hospodárstva
Prvou veľkou výzvou bolo založenie a vytvorenie nového skladového hospodárstva v podvojnom účtovníctve tak, aby umožňoval prepojenie skladu s eshopom s automatickou fakturáciou. Špecifikom bolo vedenie skladu v merných jednotkách – metroch namiesto kusov. To si vyžiadalo úpravy v konektore, aby bolo možné vyskladniť tovar korektne. Po založení hlavného skladu sme naskladnili tovar a prepojili s eshopom.
Prepojenie skladu s eshopom
Aktualizovaný eshop poskytoval už aktuálny stav skladu. Dostupnosť tovaru bola sprehľadnená a v správnych merných jednotkách. Po analýze objednávkového procesu a po zohľadnení špecifík klienta sme nastavili proces fakturácie v Omege, ktorý bol synchronizovaný s eshopom. Eshopová objednávka sa importovala do účtovného systému, kde ju asistentka sfinalizovala a zaúčtovala.
Automatická fakturácia
Založenie nového skladového hospodárstva s prepojením na eshop bol úspešne zrealizovaný. Stav automatickej fakturácie bol nastavený s ohľadom na požiadavky vychádzajúce z reálneho obchodného života a umožňoval ešte manuálny zásah pred fakturáciou. Zjednodušila sa práca asistentky a znížila sa chybovosť. Eshop ponúkal tiež sady, ktoré obsahovali niekoľko produktov, alebo rozpracovaný výrobok skladajúci sa z niekoľkých tovarov. To sme vyriešili v skladovom hospodárstve pomocou takzvaných makrokariet. Po ich zavedení za výrazne zjednodušila manuálna činnosť a znížila chybovosť, lebo celý proces bol teraz automatizovaný.
Úprava eshopu a webstránky
Webdizajn stránky prešiel kompletnou úpravou. Doplnili sme informácie, sprehľadnili štruktúru a informácie. Zmenili sme štýl, ktorý vychádzal z pôvodného dizajnu, ktorý bol aktualizovaný, aby lepšie odrážal súčasné dizajnové štýly. Celá webstránka pôsobila ucelene, konzistentne a prehľadne. Opravili sme chyby, odstránili nepotrebné pluginy, nefunkčné stránky a vytvorili konfigurátor, ktorý bol presmerovaný na eshop. Návštevník tak mal možnosť sám si vybrať z možností a mal istotu správneho výberu.
Zvýšenie autority webstránky
Špeciálnu pozornosť sme venovali produktovým stránkam. Každý produkt na eshope bol doplnený o dôležité informácie. Návštevník tak mal na jednej stránke všetky potrebné informácie potrebné k rozhodnutiu. Okrem doplnenia textového popisu, boli doplnené aj bližšie technické parametre. Tiež ilustračné obrázky s ukážkami nasadenia a infografikami. V niektorých prípadoch webstránka dokonca obsahovala video, týkajúce sa produktu a montáže. Pri analýze použiteľnosti sme použili nástroj HotJar, pomocou ktorého sme doladili obsah webstránky.
Správa PPC kampaní v Google Ads
Postupne sme kompletne prepracovali všetky kampane. Existujúce kampane sme inovovali na novšie a staršie kampane sme postupne vypínali. Optimalizovali sme aj všetky aktíva – texty, tituly, popisky a obrázky. Od vedenia sme dostali povolenie výraznejšie navýšiť rozpočet. Zmeny na eshope a produktových stránkach spolu s novým nastavením reklamných kampaní boli úspešné.
Medziročný nárast tržieb o 36%
Prakticky okamžite stúpol predaj eshopu do úplne nových úrovní. Kampane sme starostlivo optimalizovali a web neustále vylepšovali. Každý mesiac sme potom mohli vyhodnotiť rast, ktorý sme na konci roku zhodnotili na úžasných 36%. Vedenie aj my sme sa veľmi tešili, keďže v tom čase väčšina eshopov zaznamenávala pokles. Firma tak podchytila rastúci dopyt v oblasti ekologického vykurovania a managementu kúrenia.