Ako sme rozbehli video reklamu pre slovenského výrobcu nábytku

Ako sme rozbehli video reklamu pre slovenského výrobcu nábytku

O spoločnosti Aval JZ

Firma Aval JZ je našou srdcovou záležitosťou. Nie len preto, že ide o slovenského výrobcu nábytku na mieru, ale predovšetkým pre jeho ľudský prístup ku klientom a zákazníkom. Je to moderná spoločnosť, ktorá drží krok so súčasnými trendmi v marketingu a môže byť vzorom aj pre ostatné spoločnosti v odvetví.

Jej záujmom je neustále rásť a byť stále bližšie k zákazníkom, preto inovovali kompletnú technológiu výroby postavenú na CNC (Computer Numerical Control – počítačom riadený) obrábacích strojoch. Nábytok, ktorý vám dodajú, je vyrobený na vysokokvalitných strojoch, ktoré sú riadené počítačmi.

PPC reklama na Google

S vedením spoločnosti sme prišli do styku už v roku 2017, kedy sme riešili virtuálnu prehliadku showroomu v Google mapách. Už vtedy sme si rozumeli a spolupráca bola výborná. S odstupom času nás vedenie oslovilo s požiadavkou o prevzatie PPC reklamy na Google.

 

“S agentúrou Digital Partner sme rozbehli video reklamu na YouTube. Oceňujeme hladký nábeh, dosiahnuté výsledky naplnili naše očakávania, napriek nižším mediálnym nákladom. Od začiatku je komunikácia s agentúrou na vysokej úrovni, všetky naše otázky a dopyty sú riešené vo veľmi krátkom čase a všetko je podrobne vysvetlené.”

Peter Závodný, konateľ Aval JZ

 

YouTube druhá najväčšia sieť

Po vyjasnení si vzájomných očakávaní, cieľov a plánov sme odporučili použiť pre marketingovú komunikáciu nový komunikačný kanál. YouTube je dnes druhá najväčšia vyhľadávacia sieť, ktorá výborne dopĺňa vyhľadávaciu sieť. Pre vizuálne zaujímavý produkt, akým je atraktívny nábytok, je to výborná voľba. Navyše, sám Google stále viac prepája jednotlivé služby a YouTube služba stále získava väčší priestor pri vyhľadávaní.

Ďalšou dôležitou výhodou boli náklady na oslovenie potenciálneho zákazníka. V porovnaní s vyhľadávacou sieťou od Google, pri porovnaní jednotlivých kľúčových slov, vychádzali mediálne náklady veľmi priaznivo v prospech služby YouTube.

YouTube kanal Aval JZ

Trend krátke videá – YouTube Shorts

Vytvorili sme teda firemný YouTube kanál, v ktorom sa pravidelne zverejňujú videá, týkajúce sa spoločnosti a produktov. Krátke videá sú primárne určené pre mobilné zariadenia a majú vertikálny formát. Z tohto dôvodu, boli všetky videá zverejnené v službe YouTube Shorts. Krátke videá, ktoré sú atraktívne, dynamické a slúžia na upútanie pozornosti diváka. V prípade záujmu je presmerovaný na webstránku. Táto je optimalizovaná na konverzie, ktoré sú v tomto prípade cenové ponuky, návštevy showroomu a konzultácie.

Pravidelné pridávanie obsahu

Prevzali sme starostlivosť o kanál. Jeho výzor, publikovanie videí, správne nastavenie SEO, kľúčových slov, štítkov a popisov. Videá sa pravidelne publikujú 1x za týždeň, podľa dohodnutého kalendára. Každé video bolo následne podporené platenou reklamou vo forme video reklamy na YouTube.

Video reklama na YouTube

Za krátky čas po spustení kampane sme zaznamenali výrazný nárast návštevnosti cieľovej webstránky. Za polročné obdobie spolupráce sme publikovali 30 videí formou Shorts. Promo videá mali formu videoreklamy a vždy sa propagovali približne jeden týždeň. Bola dosiahnutá vysoká variabilita videí. Videá mali niekedy formu odporúčaní, inokedy referencií, ale najčastejšie ukážok reálnych realizácií.

Štatistika YouTube kanála Aval JZ

Zacielenie na publiká podľa nákupných úmyslov

Cielenie jednotlivých videí bolo zamerané podľa obsahu videa. Ak napríklad video obsahovalo ukážku realizácie na mieru vyrobenej kuchyne, video reklamu sme cielili na publikum, ktoré zvažuje kúpu kuchynskej linky. Niektoré témy sme cielili všeobecnejšie, vzhľadom na charakter videa. Každú video reklamu sme následne vyhodnocovali a sledovali sme všetky dôležité ukazovatele výkonnosti.

Úspešná komunikačná stratégia

Už počas krátkeho obdobia sme mohli spoločne konštatovať, že zvolená stratégia bola správna a prináša ovocie. Zvýšenie návštevnosti webstránky, dopytov na cenové ponuky a počet kontaktov narástol. Najväčšou odmenou pre spoločnosť bol prísun nových objednávok. Aj preto sme sa rozhodli pokračovať v zvolenej marketingovej stratégii.

YouTube reklama je účinný nástroj

Služba YouTube je najväčšia sieť s video obsahom, ktorá je aj u nás veľmi populárna. Ako sa hovorí, že je lepšie jedenkrát vidieť ako dvakrát počuť. Zákazník si vie vyrobený nábytok pozrieť a získa lepšiu predstavu ako z písaného textu. Sme veľmi radi, že zákazník si vybral na realizáciu tohto projektu práve nás. Tešíme sa na ďalšie zaujímavé projekty.

Konzultácia

Rezervujte si marketingovú konzultáciu s našim špecialistom.

Viac na preskúmanie

Ako vytvoriť úspešnú reklamu na YouTube?

Ako vytvoriť úspešnú reklamu na YouTube?

Hľadáte spôsoby, ako dostať vašu značku do povedomia ľudí, prípadne získať viac konverzií? Za pozornosť rozhodne stojí reklama na YouTube. Tá prináša široké možnosti a