Ako sme zvýšili tržby eshopu o 36% v čase poklesu

Ako sme zvýšili tržby eshopu o 36% v čase poklesu

Spoločnosť Trivolt sa špecializuje na výrobu vykurovacích fólií a návrh moderných infračervených vykurovacích systémov. Ich produkty sú určené hlavne pre budovy po termomodernizácii a taktiež pre moderné nízkoenergetické domy, byty, chaty, mobilné domy, ale aj priemyselné budovy.

Cieľom obchodných činnosti je implementácia inovatívnych infračervených vykurovacích technológií v budovách, kde je potreba vykurovania. Firma je tu pre tých, ktorým záleží, aby mali moderné, úsporné a ekologické vykurovanie s nulovými emisiami CO2.

Automatizácia procesov eshopu

Našou úlohou bolo automatizovať fakturáciu eshopu v maximálnej možnej miere. Obmedziť ručné vystavovanie faktúr a tým znížiť chybovosť a zrýchliť celý proces. Po analýze požiadaviek sme sa rozhodli pre účtovný systém Omega od spoločnosti Kros. Klient naše odporúčanie akceptoval.

Založenie skladového hospodárstva

Prvou veľkou výzvou bolo založenie a vytvorenie nového skladového hospodárstva v podvojnom účtovníctve tak, aby umožňoval prepojenie skladu s eshopom s automatickou fakturáciou. Špecifikom bolo vedenie skladu v merných jednotkách – metroch namiesto kusov. To si vyžiadalo úpravy v konektore, aby bolo možné vyskladniť tovar korektne. Po založení hlavného skladu sme naskladnili tovar a prepojili s eshopom.

Automatizácia procesov eshopu

Prepojenie skladu s eshopom

Aktualizovaný eshop poskytoval už aktuálny stav skladu. Dostupnosť tovaru bola sprehľadnená a v správnych merných jednotkách. Po analýze objednávkového procesu a po zohľadnení špecifík klienta sme nastavili proces fakturácie v Omege, ktorý bol synchronizovaný s eshopom. Eshopová objednávka sa importovala do účtovného systému, kde ju asistentka sfinalizovala a zaúčtovala.

Automatická fakturácia

Založenie nového skladového hospodárstva s prepojením na eshop bol úspešne zrealizovaný. Stav automatickej fakturácie bol nastavený s ohľadom na požiadavky vychádzajúce z reálneho obchodného života a umožňoval ešte manuálny zásah pred fakturáciou. Zjednodušila sa práca asistentky a znížila sa chybovosť. Eshop ponúkal tiež sady, ktoré obsahovali niekoľko produktov, alebo rozpracovaný výrobok skladajúci sa z niekoľkých tovarov. To sme vyriešili v skladovom hospodárstve pomocou takzvaných makrokariet. Po ich zavedení za výrazne zjednodušila manuálna činnosť a znížila chybovosť, lebo celý proces bol teraz automatizovaný.

Úprava eshopu a webstránky

Webdizajn stránky prešiel kompletnou úpravou. Doplnili sme informácie, sprehľadnili štruktúru a informácie. Zmenili sme štýl, ktorý vychádzal z pôvodného dizajnu, ktorý bol aktualizovaný, aby lepšie odrážal súčasné dizajnové štýly. Celá webstránka pôsobila ucelene, konzistentne a prehľadne. Opravili sme chyby, odstránili nepotrebné pluginy, nefunkčné stránky a vytvorili konfigurátor, ktorý bol presmerovaný na eshop. Návštevník tak mal možnosť sám si vybrať z možností a mal istotu správneho výberu.

Správa PPC kampaní v Google Ads

Zvýšenie autority webstránky

Špeciálnu pozornosť sme venovali produktovým stránkam. Každý produkt na eshope bol doplnený o dôležité informácie. Návštevník tak mal na jednej stránke všetky potrebné informácie potrebné k rozhodnutiu. Okrem doplnenia textového popisu, boli doplnené aj bližšie technické parametre. Tiež ilustračné obrázky s ukážkami nasadenia a infografikami. V niektorých prípadoch webstránka dokonca obsahovala video, týkajúce sa produktu a montáže. Pri analýze použiteľnosti sme použili nástroj HotJar, pomocou ktorého sme doladili obsah webstránky.

Správa PPC kampaní v Google Ads

Postupne sme kompletne prepracovali všetky kampane. Existujúce kampane sme inovovali na novšie a staršie kampane sme postupne vypínali. Optimalizovali sme aj všetky aktíva – texty, tituly, popisky a obrázky. Od vedenia sme dostali povolenie výraznejšie navýšiť rozpočet. Zmeny na eshope a produktových stránkach spolu s novým nastavením reklamných kampaní boli úspešné.

Medziročný nárast tržieb o 36%

Prakticky okamžite stúpol predaj eshopu do úplne nových úrovní. Kampane sme starostlivo optimalizovali a web neustále vylepšovali. Každý mesiac sme potom mohli vyhodnotiť rast, ktorý sme na konci roku zhodnotili na úžasných 36%. Vedenie aj my sme sa veľmi tešili, keďže v tom čase väčšina eshopov zaznamenávala pokles. Firma tak podchytila rastúci dopyt v oblasti ekologického vykurovania a managementu kúrenia.

Konzultácia

Rezervujte si marketingovú konzultáciu s našim špecialistom.

Viac na preskúmanie

Ako vytvoriť úspešnú reklamu na YouTube?

Ako vytvoriť úspešnú reklamu na YouTube?

Hľadáte spôsoby, ako dostať vašu značku do povedomia ľudí, prípadne získať viac konverzií? Za pozornosť rozhodne stojí reklama na YouTube. Tá prináša široké možnosti a