
Google Tag Manager – optimalizácia marketingových stratégií
V súčasnej digitálnej dobe je pre každého podnikateľa a podnik nevyhnutné zbierať a analyzovať údaje o správaní návštevníkov na webových stránkach. Lepšie tak porozumieme ich
Naša agentúra získala špecializovanú certifikáciu od Meta. Čo to pre našich klientov znamená a prečo sme sa rozhodli práve pre tento krok?
Ako získať zákazníkov a následne si ich aj udržať? Tvorbou zaujímavého obsahu. Online svetom dnes hýbu sociálne siete, na ktoré ľudia chodia za účelom zabaviť sa, inšpirovať, prípadne sa niečo nové naučiť. Tvorba vizuálne, ale aj čitateľsky atraktívneho obsahu je preto tým správnym kľúčom k úspechu.
Reklama na Facebooku či Instagrame môže vyzerať naoko jednoducho, no keď s ňou začnete, zistíte, že to tak jednoduché nie je. Existuje totiž množstvo možností a formátov, ktorými viete váš obsah propagovať. Aby ste však dosiahli čo najlepší výsledok, musí sa váš obsah dostať k tým správnym ľuďom. V médiách sa orientujeme už roky, a tak vieme vaše kampane optimalizovať tak, aby ste vaše financie investovali čo najefektívnejšie.
Chcem vedieť viac o správe sociálnych sietí
Facebook, dnes už známy ako Meta, je najväčšou sociálnou sieťou. Dennodenne sa do nej pripoja takmer 2 miliardy ľudí po celom svete. To množstvo je až neskutočné a pre firmy, ktoré pôsobia online, je preto naozaj žiadúce, aby sa tam objavovali.
O svojich klientov sa staráme s najväčším zanietením, ale aj odbornosťou. A keďže online priestor sa neustále vyvíja, snažíme sa držať s ním tempo a neustále sa vzdelávame. Rozumieť problematike a čeliť výzvam na profesionálnej úrovni nám umožňuje certifikácia od Meta.
Poverenie Meta Certified Digital Marketing Associate sa udeľuje digitálnym marketingovým špecialistom, ktorí majú znalosti v oblasti nástrojov, reklamných zásad a osvedčených postupov potrebných na nákup reklám. Tento certifikát preveril naše odborné vedomosti o produktoch Meta (Facebook, Instagram, Messenger, WhatsApp).
V našej agentúre sa venujeme najmä malým a stredným firmám a e-shopom. Každý klient je individuálny a má odlišné požiadavky, a preto k nemu individuálne aj pristupujeme. Zohľadniť špecifiká a vybrať riešenie, ktoré je “šité na mieru” a rieši konkrétne požiadavky, môže byť náročné. Najmä pri tých neustálych zmenách v online priestore.
Vďaka neustálemu vzdelávaniu a certifikáciám máme prístup k najnovšiemu know-how a cenným zdrojom. Najaktuálnejšie informácie a znalosti využívame na to, aby sme svojim klientom mohli poskytovať naozaj kvalitné služby.
Každoročne si stanovujeme nové a nové marketingové ciele, aby sme pre svojich klientov boli prínosom a vytvorili im priestor pre rast. V našej agentúre totiž veríme, že kľúčom k úspechu, najmä v dnešnej dobe, je vytrvalosť a schopnosť adaptovať sa na vyvíjajúci sa trh v čo najkratšom čase.
V súčasnej digitálnej dobe je pre každého podnikateľa a podnik nevyhnutné zbierať a analyzovať údaje o správaní návštevníkov na webových stránkach. Lepšie tak porozumieme ich
Snáď každý pozná nástroj na analýzu webových stránok a aplikácií, Google Analytics. Staršiu verziu, Universal Analytics, nahrádza novšia, Google Analytics 4. Prináša nové užitočné funkcie
Ak máte záujem o spoluprácu alebo potrebujete bližšie informácie, neváhajte nás kontaktovať.