Marketingová stratégia

Ako uspieť v konkurenčnom boji?

Digitalna stratégia

O službe

Marketingová stratégia

Marketingová stratégia by mala vychádzať z vašich obchodných cieľov a nadviazať na ne z pohľadu marketingu. Čím lepšie je stratégia zadefinovaná, tým menej sa vychýlite na vašej ceste k dosiahnutiu cieľa.

B2C stratégia

Ide o stratégiu pri ktorej je koncový zákazník osoba. Pri tejto stratégii je dôležitá segmentácia a presné pochopenie cieľových skupín a nákupného správania. K tomu pomáhajú štatistiky, prehľady a trendy kombinované s historickými údajmi. 

B2B stratégia

Stratégia určená pre marketingovú komunikáciu medzi firmami je úplne odlišná, ako v prípade, že váš cieľový zákazník je fyzická osoba. Nákupné rozhodovanie je zložitejšie a komplexnejšie. Spontánnosť v nákupoch hrá len malú úlohu. 

Výhody

Čo vám to prinesie?

Marketingová stratégia výrazne zlepšuje vaše šance uspieť v konkurenčnom prostredí. Určuje smer a spôsob, ako sa vydať k svojmu cieľu.

Pre podnikateľa

Je dobré vedieť, že ste na správnej ceste.

● Zlepšuje šance k úspechu
● Spôsob naplnenia cieľov
● Základný dokument
● Externý pohľad
● Množstvo analýz

Pre marketéra

Odporučíme riešenie o ktorom sme presvedčený, že bude fungovať.

● Vymedzuje činnosť marketingu
● Podávame pomocnú ruku
● Komplexné analýzy
● Pomôžeme s implementáciou
● Sme pre vás konzultanti

Marketingová konzultácia

Ak sa stretnete na svojej ceste s potrebou konzultovať určitý problém s marketingovým odborníkom radi vám poskytneme poradenstvo. Väčšina firiem sa pri závažných problémoch poradí s odborníkom, aby získali pohľad z vonku. Nie každý podnikateľ je odborník na všetko. Rozoberieme problém a navrhneme riešenie. 

Marketingové poradenstvo

Ak je pre vás marketingová stratégia príliš komplexný dokument a potrebujete sa poradiť s konkrétnym problémom obráťte sa na nás. Poskytujeme tiež marketingové poradenstvo realizované na hodinovej sadzbe. Poradíme vám s problémom, ktorý vás možno zaskočil a externá rada by vám pomohla.

Proces

Ako prebieha spolupráca?

Tvorba stratégie je zložitý a komplexný proces založený na dátach, množstve analýz a know-how.

1

Analýza

Podrobne rozoberieme vašu situáciu na trhu.

Stratégia

Stratégia zohľadňuje vaše špecifiká.

3

Prezentácia

Oboznámime vás s jednotlivými prvkami.

Implementácia

Implementácia do jednotlivých oblastí.

Marketingové služby

Mohlo by vás zaujímať

Sociálne Siete Digital Partner Marketingová Agentúra

Sociálne siete

Kreatívna správa sociálnych sietí a propagácia.

Video marketing

Video reklama

Dynamicky odprezentujte svoju značku na YouTube.

PPC reklama Digital Partner Marketingová Agentúra

PPC reklama

Dajte o sebe vedieť cez online kampane na Google.